Content section
Krisekommunikation
Køb bogen
Yderligere information
Forord 7
Introduktion
Samfundskriser, tillidskriser og personlige kriser 9
Del 1
Krisedefinitioner og -teorier 13
Kapitel 1
Fænomenet krise 14
Kapitel 2
Kriser og organisationer 31
Kapitel 3
Krisekommunikationsforskningens vigtigste teorier 38
Kapitel 4
Krisebevidsthed og krisehåndtering, når krisen rammer samfundet 68
Del 2
Før, under, efter : om forskydningen af krisekommunikationens fokus 77
Kapitel 5
Førkrisefasen 80
Kapitel 6
Krisefasen 94
Kapitel 7
Efterkrisefasen 106
Epilog 113
Litteratur 118
Indeks 122
Lignende udgivelser
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.