Casesamling til Håndbog i Strategisk public relations | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Casesamling til Håndbog i Strategisk public relations

Cases til strategisk public relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, som PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier.

Sigtet med denne bog er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis,...

Læs mere

Cases til strategisk public relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, som PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier.

Sigtet med denne bog er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problemstillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.

Cases:
- Dialog i danske bank - case om public relations
- Novo Nordisk A/S - case om corporate communication
- LEGO Koncernen tager forbrugerne med på råd - case om stakeholder-ledelse.
- Telenors tårnhøje virksomhedsetik - case om corporate social responsibility
- Carlsberg og de begejstrede Somersby-fans - case om internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR
- Kampagne for digitale offentlige selvbetjeningsløsninger - case om planlægning og evaluering af kommunikation
- Spar Nord Bank - case om employer branding
- Topdanmark: Forretningsmodellen og den finansielle kommunikation - case om investor relations
- Forhandling af overenskomster i offentligheden - case om pressehåndtering
- Jæger-bogen: I spin med eliten - case om spin
- Et fødevareindustrielt kompleks - case om public affairs
- Issues management for Dansk Pelsdyravlerforening - en umulig opgave? - Case om issues management
- SuperBest: Et supermarked i krydsild - case om krisekommunikation
- Arla og Muhammed-krisen - case om public relations og globalisering.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2010), 
104 sider
Vejl. Pris
30,-
ISBN 9788759315101
E-bog (VitalSource Bookshelf)
1. udgave (2010), 
104 sider
Vejl. Pris
132,-
ISBN 9788759325841

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.