left side
Search Content section
Kort og præcist om medier og kommunikation
Serien giver en kompakt, men dækkende, introduktion til emner inden for medie- og kommunikationsvidenskab. Bøgerne giver i ordets bedste forstand en standardindføring; de præsenterer centrale begreber, problemstillinger, metoder, teoretiske positioner – og de indeholder altid gode eksempler, analyser o.l.
Serien består af lærebøger, hvis ambitionen er at give et overblik over og et væsentlig indblik i et afgrænset emne.
Bøgernes målgruppe er studerende, undervisere og forskere med interesse for kommunikation og medier. Afhængigt af emne rammer bøgerne forskellige niveauer, men generelt er de skrevet til mellemlange og lange videregående uddannelser.
Serieredaktører er Stig Hjarvard (KU), Simon Møberg Torp (SDU) og Henrik Schjerning (Samfundslitteratur)
Sidebar section
Er du underviser ?
Få fagligt nyt direkte i din indbakke!
Læs om vores nyhedsbreve
Kontakt forlaget
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.