Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

search Kig i bogen

Strategisk kommunikation på sociale netværksmedier

I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.

Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet, og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de...

Læs mere

I denne bog introducerer Lisbeth Klastrup kort til udfordringer ved og muligheder for at kommunikere strategisk på de sociale netværksmedier.

Bogen præsenterer aktuel viden om og forskning inden for feltet, og viser i forlængelse af udgivelsen Sociale netværksmedier, hvordan man kan forstå brugernes interaktion med organisationer og brands på de sociale netværksmedier som et samspil mellem brugernes behov, organisationens handlen og mediets egne rammer.

Lisbeth Klastrup kommer også ind på, hvordan man skal indtænke brugeren i kommunikationen, og hvordan man får gennemslagskraft i en kaotisk medievirkelighed.

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Skjul beskrivelse

Køb bogen

E-bog (VitalSource Bookshelf)
1. udgave (2016), 
44 sider
Vejl. Pris
38,-
ISBN 9788759326602

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et digitalt pensumeksemplar af denne titel.

Anmod om e-bog

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.