Politisk journalistik og kommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Politisk journalistik og kommunikation

Peter Bro (red.), Rasmus Jønsson (red.) og Ole Larsen (red.)

-Når Anders Fogh Rasmussen som Venstres leder går til folketingsvalg, har han 5-6 hovedbudskaber i lige så mange hovedsætninger, som gentages igen og igen. Næsten ordret. Det er først og fremmest fordi, han har erkendt, at sådan spiller mediernes klaver. Det er hans måde at genvinde noget af kontrollen. Når virkeligheden skabes i et...

Læs mere

-Når Anders Fogh Rasmussen som Venstres leder går til folketingsvalg, har han 5-6 hovedbudskaber i lige så mange hovedsætninger, som gentages igen og igen. Næsten ordret. Det er først og fremmest fordi, han har erkendt, at sådan spiller mediernes klaver. Det er hans måde at genvinde noget af kontrollen. Når virkeligheden skabes i et redigeringsrum, må man levere et råstof, der ikke kan klippes i. Det er svært at klippe i en hovedsætning, der varer 12 sekunder.- - Niels Krause-Kjær)

Med indsigtsvækkende bidrag fra en række af landets førende eksperter, bl.a. Connie Hedegaard, Niels Krause- Kjær og Lotte Hansen, sætter denne bog fokus på de tendenser og forandringer, som i disse år udspiller sig i forholdet mellem politikere og medier.



Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
1. udgave (2006), 
180 sider
Vejl. Pris
59,-
ISBN 9788759312254

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.