Markedskommunikation | Samfundslitteratur

Søgefelt

Content section

Markedskommunikation

- metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring

Lars Grønholdt (red.) og Lars Bech Christensen (red.)

Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.

Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.

Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring redegør for den teoretiske side af mediastrategi,...

Læs mere

Markedskommunikation er det store samlede værk om markedskommunikation og mediaplanlægning i teori og praksis.

Bogen er en ajourført og udvidet udgave af bogen Kommunikation, mediaplanlægning og reklamestyring fra 2001.

Bind 1: Metoder og modeller i mediaplanlægning og reklamestyring redegør for den teoretiske side af mediastrategi, mediaplanlægning og reklamestyring og omfatter således en række generelle indlæg om kommunikations- og mediaplanlægningsprocessen, budgettering, sammenligning og valg af mediegrupper, segmentering og reklamens effekt, kvalitative media- og reklameanalyser, brand equity samt børn og reklamer.

Se også Bind 2: Danske reklamemedier

Forlag: Samfundslitteratur
Sprog: Dansk
Illustreret: Ja
Skjul beskrivelse

Køb bogen

Bog (Softcover)
2. udgave (2006), 
403 sider
Vejl. Pris
49,-
ISBN 9788759312438

Sidebar section

Pensumeksemplar

Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.

Anmod

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.

Læs om vores persondatapolitik.

Kontakt fagredaktøren

Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.