Content section
Håndbog i strategisk public relations
Henrik Merkelsen (red.)
Del af serien
Den kommunikerende organisation
Køb bogen
Bog (Hardcover m. smudsomslag)
1.
udgave
(2009),
430 sider
Vejl. Pris
448,-
ISBN 9788759313138
E-bog (VitalSource Bookshelf)
1.
udgave
(2009),
430 sider
Vejl. Pris
398,-
ISBN 9788759326756
Yderligere information
- Introduktion til public relations ... 17
- Corporate communication mellem styring og fleksibilitet ... 47
- Et stakeholderperspektiv på corporate communication, værdiskabelse og tillid ...67
- Corporate Social Responsibility. Strategier for kommunikation af social ansvarlighed ... 87
- Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR ... 107
- Planlægning og evaluering af kommunikation ... 137
- Employer branding. På opdagelse i en ny branding-disciplin ... 157
- Investor relations. Kommunikation med strategien som udgangspunkt ... 179
- Pressehåndtering ... 197
- Spin ... 221
- Public affairs og den politiske virksomhed ... 243
- Issues management ... 277
- Krisekommunikation ... 303
- Globalisering og fremtiden for PR-faget ... 333
Sidebar section
Pensumeksemplar
Som underviser har du mulighed for at anmode om et pensumeksemplar af denne titel.
AnmodHar du spørgsmål?
Du er altid velkommen til at kontakte os på info@samfundslitteratur.dk eller på telefon: 44 22 38 80.
Læs om vores persondatapolitik.
Kontakt fagredaktøren
Har du en idé til en lærebog, eller mangler der en bog inden for dit fag, hører vi gerne fra dig! Skriv til fagredaktør Henrik Schjerning på hs@samfundslitteratur.dk.